aysegul_cly ben mamayla besliyorum 5.5 aylığız doktor son kontrolde demire başlamayalım. Mamayla beslenen bebeklerde geç başlıyoruz dedi. 4. Ayında da aynı şeyi demişti zaten. Nasıl besleniyor bebeğiniz bilmiyorum. 5 ayda başlayan gördüm ama 4 ayda hiç görmedim açıkçası tadımı da (bize onun için de erken dedi, bazı doktorlar 5. Ayda başlıyor ama buda yine mamayla beslenenlerde oluyor çoğunlukla. Anne sütü alan bir bebek ne kadar anne sütü içerse o kadar iyi ) bence acele etmeyin. Çoğu doktor erken ek gıdanın çocuğu ek gıda döneminde yemekten uzaklaştırdığınu söylüyor. Uzun bir süre tadım aşaması olacak zaten bu sürede çocuk sıkılacak. Çünkü beslenmeye tamamen hazır bir metabolizması olmayacak o sürede.