inci86 1.57 boyum 68 kg yum o yüzdende sısman gösteriyorum halıyle gercı 40 neden giriyorum ama ben kendımı beğenmiyorum daha fazlaydım 79 la kızımı doğurdum 73 kg ile doğumdan çıktım korona ortasında evde dura dura gene 79 oldum sonra diyete basladım ama kan değerlerim çok düştü diyetı bıraktım 65 kg da tedavı oldum aldığım ilaçlar 3 kg aldırdı 6 ayda sımdı nısan mayıs gibi tekrar diyetisyenıme baslıcam 11 kg vermem gerekiyor şuan acıl 57 ile korunmaya geçiyoruz o süre zarfında da bır 2 3 kg da kendım veriyorum 2 çocukla uğraşırken gerı 55 falan oluyorum o da yetıyor bana daha fazla kılo verdigımde benım bağışıklık sıstemım sıfırlanıyor bu sefer hastaneye yatıyorum