hakinhakin kjavid uykusu kaçmıyor mu öyle. Yine bı videoda izledim sanırım ya da okudum “Eğer çıkmıyorsa çok da zorlayıp uyku kaçırmayın. İlla gaz çıkacak diye bir durum yok. ”
kjavid hakinhakin geceler genelde kalkmiyor ama gündüzler yapinca evet uyaniyor. Bazilarida çıkarmazsaniz gaz aşağıya iniyor diyor valla ne yapacagimizi şaşırıdk