Ben de içiyorum. Kahve içince keyif yapıyorum gibi oluyor. Onun yanında rezene çayı da içiyorum kimyonlu. Bir iki haftaya kadar o gaz yapar bu gaz yapar diye kisitladim kendimi. Şimdi her şeyi yiyorum. Emzirdikten sonra mutlaka gazını cikartin bir şey olmaz. Bebegin gazını Bağırsaklara gitmeden cikarmak gerektiğini öğrendiğimde beri rahatım.