Zeliff efnan-bebe34 doktorum söylemişti banada. Regl olmasan bile korunmayı ihmal etme rahmin temizlendi hamile kalma olasılığın artar diye. Bellide olmaz tabi. Ertesi gün hapı kullanabilirsiniz şüpheniz varsa
ZeydsMom efnan-bebe34 evet tabiki benim bi tanidigim 40 ciktigi gibi hamile kalmisti bide sezaryenliydi . Ama isteyerek yapmisti o bunu
Pinrrr efnan-bebe34 korunuyorsaniz kalmazsınız korinmazsan ilk iliskide bile kalma ihtimali yüksek eczanede çalışan biri olarak bunları bildinizj düşünüyorim prezervatif kullanabilirsiniz ilaç vs içmek istemezsen
efnan-bebe34 Pinrrr hemen hamile kalınıp kalınmayacğını tam bilmiyordum, korunma yöntemlerini biliyorum ❤️
Pinrrr efnan-bebe34 hayırlısı olsun 40 i çıkınca hemen hamile kalan o kadar kadın varki aman dikkat edin