efnan-bebe34 Regl olsanızda olmasanızda her ay düzenli yumurtluyorsunuz taa ki menapoz dönemine kadar. Mesela ben doğumdan sonra ilk regl 13. Ayda oldum ve doğum kontrolle korundum hep.
Annemin yan komşusu, halam, yengem o sekilde hamile kaldılar 40. Çıkar çıkmaz.
Ertesi gün hapı kullanın riske atmamak adına ve eğer 2. Çocuğu hemen istemiyorsanız korunun çünkü ertesi gün hapını yılda sadece 2 kere kullanabiliyorsunuz hormon dengesini bozduğu için.