ezgikrby size sordum detaylı çünkü benimde kızımda vardı 7 gün sürdü . Ama ne kanda ne idrarda enfeksiyon yoktu Neşesi çok iyiydi kusma vs yoktu ama bende ateş te yoktu yani dokununca sıcaktı ama ateş ölçerde en fazla 37 daha yukarısı yoktu doktorum 38.5 daha yeni vücütta ateş varmış sayılıyor 38.5 üstünü 39 u gören 2 hafta süren ateşlere biz dirençli ateş diyoruz viral enfeksiyonu atlatması çocuğun zaten yaklaşık 10 gün sürüyor vücudu savaştığı için bu şekilde tepki veriyor hastanede çok salgın var influenza a ve domuz gribi bebekler dolu bu dediklerimle beraber ekstra kusma ishal olmadıkça hastaneye getirme demişti…
Bende kızımı götürmemiştim çünkü sizin gibiydi hiçbirşryi yok Neşesi vs yerinde sadece dokununca sıcacıktı ama ateşölçerde enfazla 37 görünüyordu ve 7-8.gün sonunda o sorun kalktı ve dediğiniz gibi gece oluyordu. Eğer kulak çekiştirme sürekli ağlama huzursuzluk hali varda götürün ama Neşesi yerinde olan bir çocuğun idrar enfeksiyonu vs olmaz. Kulak enfeksiyonu içinde zorlu grip süreci atlatmış olması gerekir genelde…