Tavuklupilav 6 gün önce aynı tanıyı acildeyiz doktor 19 haftalık bebeğime söyledi. Beynimden vurulmuşa döndüm.
Ağlaya ağlaya kapıdan çıktım ben şimdi ne yapıcam diye.
Ama dedi ki iki taraflı olması bizi daha çok korkutuyor tek taraflı olması pek sorun teşkil etmiyor. Ayrıntılı ultrasonum var 2 hafta sonra felan orda tekrar incelenecek ama yok sıvıdır bilmem nedir bu potolara pek girmek istemiyorum, gireceğimide düşünmüyorum.
Çevremdeki herkes geçici kalbini ferah tut diyor ama olmuyor.
Doktora soruyorum bunun sebebi nedir neyden böyle oldu diye yüzüme bakıyor altı üstü sebebini söylücek.
Ağzımdan yanlış bi cümle kelime çıksın istemiyorum. Çok üzüldüm sizin içinde Rabbim tez zamanda biz ve bizim gibi olanlara Şafii ismiyle şifa versin ♥️