Merhaba arkadaşlar aranızda yaşayan var mı diye sormak istedim. 16 haftalık gebeyim. Doktor bugün rutin kontrolde bebeğin beyninde kist gördüğünü söyledi. Araştırma hastanesine sevk edecek yarın sabah. Başına gelen var mı ? Korkuyorum. Gerekirse amniyon sıvısı alınacağını söyledi. Başına gelen varsa lütfen rahatlatsın kafamın içinde bim tane senaryo dönüyor