nisakb bizimki de 8 aylık desteksiz oturuyor ama asla emeklemiyor. Yüz üstü durmaktan nefret ediyor kıyameti koparıyor. Ayakta durmaya bayılıyor ayakları yere tam basıtor ama tabii adım atma yok. Biz tutuyoruz ayakta. Etrafı öyle izlemeyi çok seviyor. İnstagramda baxı bebeleri görüyorum maşallah komando gibiler yürüyen bile var tribe sokuyor o sayfalar beni takipten çıktım hepsini çünkü kendime zarar veriyorum ve çocuğu zorladığımı fark ettim. Akışına bıraktım. Bebem ne zaman isterse o zaman