nisakb Kızlar 8 ay 1 haftalık komando sürünmesi yapıyor desteksiz oturmaya başladı ama yattığı yerden bazen kalkıyor bazen kalkmıyor daha yeni gelişiyor sanırım. Ama tutunup kalkma çok az sıralamıyor veya ayakta sabit duramıyor kalçasıyla sanki gövdesi tam dengede durmuyor gibi ama ayağını tam basıyor parmak ucu vs değil. Yani pek bebek yok çevremde gelişim basamağı nasıl oluyor bilmiyorum ama instagram da falan bu aylarda çok güzel emekleyen ve neredeyse yürümek üzere bebekleri görünce bizimkini sorguluyorum ister istemez
nisakb nisakb mesela o yürüme arkadaşında pek yürüyemez gibi şu anda ben arkasından hafif tuttuğumda koltukta ayakta duruyor, desteklemek için neler yapabilirim
bebeklerrr nisakb 7 ay 23 günlük ikizler biri sürünüyor diğeri umrunda değil yuvarlanıyor kıpır kıpır ama ilk çocuğum 6 aylık süründü 7 de emekledi ayağa kalktı her çocuk farklıdır hepsi çok iyi sağlıklı zamanı gelince emekler de yürürde . Gelişimi çok iyi güzel anne endişelenmeyin hiç 🌸
bcemmm Benimki de 8 ay 8 günlük . Aynı şekide . Normaldir diye düşünüyorum 9 10 aylarda en sık emekleme galiba . Ayakta tam duramayışı benimde kafamı kurcalıyor
nisakb bcemmm böyle sizinki de kalçasını sabit tutamıyor mu tüm vücut,doğduğunda kalça ultrasonu normal çıkmıştı herhalde daha zamanı var diyorum
Esradiyebiri 8 aylık yürüyen bebek de çok nadirdir. Emekleyen bile öyle. Ki emeklemek bir gelişim basamağı değil. Çocuklarınızdan beklentinizi azaltın. 8 aylık bir bebeğşn dönmesi desteksiz oturması yeterli
bcemmm nisakb yani bazen tutuyor bazen yamuk duruyor tam basmıyor gibi . Oyunda yapıyor olabilir ayakta durmak istemediği için de olabilir bilemiyorum
betulkaya1610 Benim oğlum da 8 aylık desteksiz uzun süre oturabilir. Emekleme yok sürünme hareketi var. Yürüme zaten yok ☺️Her çocuğun gelişimi farklı, kıyas yapmayalım lütfen kafamıza takmayalım ☺️ Sağlıklı oldukları sürece bunların hepsini yapacaklardır zaten zamanla 😇 yeterki sağlık olsun.
zynprvlfsn Benim bebeğim 7.5 aylık tam tur dönmüyor diye çocuk gelişim uzmanına götürdüm. Muayene etti vs, keyfi dönmediğine karar verdi. Akışına bıraktık, yanında biraz göstereceğiz, bu kadar.
defnesmom3 nisakb her bebeğin gelişimi farklı gayet güzel gidiyo bunları daha geliştirir yapar daha 8 aylık kafanıza takmayın meraklı oluyolar daha çok istekli olarak hareket ediyorlar zamanla
nisakb defnesmom3 bende öyle düşünüyorum ama gören herkes ayağa kalkıyor mu emekliyor mu diye sorunca insan yapması mı gerekiyor diye düşünüyor üstüne birde yapanları görünce falan anne olarak endişeleniyor
ahmetaren16 Desteksiz oturması ve sağa sola yüz üstü dönmesi yeterli aceleci davranmayın bence bırakın bebekliğini yaşasın daha sonra hayat cok koşturuyor insanı elimden gelse hiç kucağımdan indirmeyeceğim minik kuşumu