İzinleri istediğiniz gibi parça parça kullanabilirsiniz herhangi bir kısıtlama yok,eğer normal rapor hakkınız yoksa temmuzun başında başlama yaparsınız temmuz ve ağustos maaşınızı alıp eylülde tekrar izne ayrılabilirsiniz,ben öğretmenim eşim de idareci onun söylediği bu şekilde,hayırlı olsun bebişiniz