akkoyun28 analık izninizin bitiminden itibaren 2 yıl boyunca ücretsiz izne ayrılabilirsiniz. Bu sizin yasal hakkınızdır, ve hakkı kullanmanızda idare sizi kesinlikle engelleyemez. Yalnız bilginiz olsun dilekçe doldururken bunun doğum sebebiyle olan hakkınız olduğunu belirtmeniz gerekir. Siz okulların kapanma tarihine kadar diye dilekçenizde belirtirsiniz.