Elvinemine sizi anlıyorum vermezseniz yemiyordur hatta açlığından hastanelik bile olabilirsiniz. Yemeğe karşı olumsuz tutum geliştirdiği için böyle. Siz zorl yedirsikçe daha da olumsuz algılıyor yemeği. Kısır döngüye grmişsiniz. Psikolojiniz yeterse koyun önüne batırsın saçsın eli yüzü mahfederek oynasın yemeklerle, siz karşısında yiyin iştahla. Yemeğe karşı pozitif duygular hissedecek böyle böyle, sonra yemeye başlayacak. Ama o da çok yorucu bir süreç tabi… çoğumuz anneliğe uygun değiliz bence günümüzde ama artık olduk. Bebeklerimiz için yapabileceğimiz en iyi şey kendi psikolojimizi temiz tutmak. Kayınvalideniz de kötü niyetli değil ve kendinde haklı. Bu günler geçecek ve kızınızla beraber yemek yapacak yiyeceksiniz.