Kızlar benim.kizim dogdugundan beri ne mamayi ne anne sutunu hislamadi .neyse ek gidaya gecdik mamayi birakdi sadece gece iciyor .gunuzlerde ek gida yiyor .amam ek gidayida zorla yiyor .sinir krizi gecriyorum deli oluyorum .zaten ilk4ay kolikdi onunda stresini atmis diyilim .her sefer yemek verdigimde bir kase hic yemiyor agliyor falan .bu gün də ağlıyor kaynanm yanimda .sinirim tepemde yani o derecede .sinirle bebge bagirdim9aylik olacak .kaynamm benle kavga etdi . neymiş ben iyi bakmiyormusum . bebeği zorla yediriyormusum .bende diyorum ben budu yedirmesem geri kaliyor .zaten 9aylik 7.500gram . herkes beni kınıyor .vallahi hersey yefiriyorum .biraz fazla yiyince kendisi kastle kusuyor artigi cikariyor .boyle cocukmu olur deye isyan ediyorum kaynanmda bi tarafdan deli ediyorki bebegi zorla yefizdirme kendisi ne zaman isderse ver falan.bende diyorumki vermesem asla yemez.hic yemek meraklisi diyil .ben mamayida satle veriyodum doktorlar soylemisfi . şimdi yemeyide 3.veya 4satde bir veriyorim .bana diyo sati boz ne zaman gelirse ver yesin .amma vallahi satide bozdum cocuk istemiyor .bu benimmi sucum