zeynepplt o aylarda benim bebeğim de öyleydi slinge sarip iş yaptim hep gecede üstümüzde uyudu biraz hareketlenince artik istemedi ta ki 1 yaşina kadarr anam o neymiş atak mi neysee tut ellerimden ben adim atam gezdir beni diye zirliyor🥲🥲ama tabii cocuğun mizaci da önemli benimki cok kucak sevmez ama yapsik olan da vardir elbet,dolaptan kanguru aldim bende 2.el biraz rahatlatti😀