Kızlar merhaba artık sınırdan yazıyorum bu iş sağlığımı etkilicek gibi 😂 bebeğim 3.5 aylık ve kucaktan inmiyor mesela uyutuyorum uyanıyor 10dk oyalıyorum yerinde oda ne şekillerle sonra ağlıyor durmuyor illede kucak illede ev turu ya bi sonraki uyku saatine kadar yemin ediyorum kucakta oda oda geziyoruz bıraktığım an ağlıyor ne yapıcam bilmiyorum artık belim ağrıyor sırtım ağrıyor inanılmaz yoruldum bu böyle alışır gider mi yoksa geçici mi sizinkiler nasıl gün içinde nasıl oyalıyorsunuz uyanıkken