askbebegimmbenim Oğluma bugün yaptırdım sağlık ocağında. İlk dozunu oldu,şimdiye kadar ateş vs olmadı. Sadece bacağını çok temkinli hareket ettiriyor ağrıyor mu diye sorduğum da ağrımıyor diyor bilemedim. Bende korkuyordum hastalığa yakalanma riskindense 1-2 gün birşeylere sabrederiz diye düşündüm. İki farklı grup korunma sağlanması için her iki grubu da olması gerekiyormuş.