askbebegimmbenim Ya bütün özel aşı devlet aşılarını yaptırdim. Hatta 3 doz nimentrix de vurdurdum şimdi 1.doz bexsero yapılacak bugün ama Cesaret edemiyoruz eşimle agir aşı diye vurdurmazsak ne olur yada tek doz olsa 15 aylık suan
ilay-mom askbebegimmbenim ben 2 doz da yaptırdım 6 aylık suan 3ncü doz da 1 yaşında sanırım listeye bakmam lazım onu da yaptıracağım cok önemli çünkü , bexero ağır ve ateş yapan bir aşı zaten birkaç güne geçer
pantenkelebek askbebegimmbenim 2 doz bexero 2 doz Nimenrix yaptırdık hiiç birinde ağır durum yaşanmadı şükür
serapdk askbebegimmbenim ben 5. Bex Bex ve nimenrix yaptırdım. Huzursuzluk oldu. Calpol verdim geçti. Ağır falan değil. Beni de çok korkuttular hiç bişi olmadı. Yaptırın bence. Çünkü menenjit sadece bulaş yoluyla olmuyor. Her hangi bir enfeksiyonda vücut menenjite çevirebiliyor. Hatta 3.ayda yapılacaktı . 5.aya erteledim. Yaptırırken bile ağlamıştım bişi olacak diye 🥲 öyle panikliydim. Ama aşı sonrası yarım saat hastanede bekliyorum ben ne olur ne olmaz diye. Sonraki 2 gün de takip ediyorum. Ateş vs olmadı.
askbebegimmbenim ilay-mom of oyuzden istemiyorum Aslında çok korkuyorum dirençli mi oluyor ateşi birazdan götüreceğiz
ilay-mom askbebegimmbenim hemen geçer merak etmeyin ilk doz bizde ateş yapmadı mesela 2ncisinde yaptı , ateşi kontrol edersiniz 6 saatte 1 calpol verebilirsiniz
askbebegimmbenim serapdk Aay beni de çok korkuttular bende eşimi korkutmus oldum neyse atlattık inşallah ateş falan olmaz huysuzluguna alışkınım 🫣
uuuuuuu askbebegimmbenim ağır bir aşı ebet ateş huzursuzluk yapıyor ama 1 günde geçiyor bu hastalığa yakalandığında(Allah korusun) sonuçları daha kötü o yüzden yaptırın
Dfncgdm2022 askbebegimmbenim ben kızımda vurdurdum hıcte zannettıgınız gıbı agır bır sey yasamadık sadece bır kere huzursuzluk yasadık normal olarak ama onun dısında cok sukur agır gecırmedık
askbebegimmbenim ilay-mom çok teşekkür ederim ateş şimdilik yok ama ayağının üstüne basamiyor çok ağlıyor
bendenbirtanedahayok askbebegimmbenim ben hiç yaptırmadım ama düşünüyorum 7. Aydayız 2 Side olabilir mi bilginiz var mı
ilay-mom askbebegimmbenim birkaç gün sert de olabilir bizimde iğne olduğu yer hafif kırmızı ve cok sertti.. ateş ve huzursuzluk yapar zaten calpol verin isterseniz ağrıyı hafifletir