Önceden böyle çok post açılırdı. Bayağı oldu açılmayalı ya da ben denk gelmemiş olabilirim 🤭
İzmirde bugün gri bir hava var. Bebişlerde uyuduysa, kahvesini, çayını alan gelsin muhabbete.
Kimler eğlenceli, kimler melankolik, en net olanlar, en kararsızlar, en, en, en… İstediğimiz gibi doldurmak serbest anneler, ister 1 kişi yazın ister 10. 🤗
Kendinizide yazabilirsiniz tabi 😀
Ben başlayayım. Okuduğum yorumlara göre;
En pozitif vibe’ı aldığım: @Meri-Mel
En çok kahve severler: @Tatlican , @Balkizlarim
En Naif gelen: @Tombikdonerartikcokpahali

Evet sizlerlerden de gelir inşallah 🙃