hilal139120 bence e bebeke gidin hepsine bi 5 dk oturtun benim kız gitti en dandik en ucuz mama sandalyesinde rahat etti 😅 hatta geçen ablamlarda kaldık 1 ay karşı komşusu kullanmadığı mama sandalyesini verdi kaldığımız süre boyunca kullanalım diye. Bizimkinden baya büyük geniş güzel pahalı bir şey. Yemek boyunca oturup uslu uslu takılan kızımı onun üstünde 10 dk tutamadık kaç kere denedik 😂 yani siz karar vermeyin bebiş versin derim