mom97X kıyamam ya biliyorum çok zor tuvalete gitmek bile dert oluyor, hiç durmuyor ama onu olduğu gibi kabul ederseniz kendinizi daha rahat hissedersiniz. Bu aralar ben de çok zorlanıyorum o yüzden sizi çok iyi anlıyorum hissettiklerinizi hissediyorum. Kendiniz zor dayanıyorken insanların da negatif söylemleri iyice moral bozuyor yani bari onlar sussa..