mom97X bu konuşmalara kesinlikle izin vermeyin, bu tarz insanları susturmalısınız ki bir daha düşünerek konuşmayı denesinler. Bebeğiniz henüz çok küçük, bu davranışları çok çok normal. Dünya’ ya alışmaya çalışıyor. Zorba insanlardan çocuğunuzu uzak tutmalısınız. Resmen ufacık çocuğa mobbing uyguluyorlar. Bu tarz kişiler her yerdeler, evimize girmeseler bile çarşıda pazarda bir şekilde karşımıza çıkıyorlar. Benim kızım 26 aylık. Ben kızıma istemiyorsan kimse sana dokunamaz seni öpemez diyorum. Hiç sevdirmiyor diyenler oluyor, sevdirememişsiniz demekki kendinizi diyorum. Bebeğinizin herkese gitmemesi, özel alanını koruma isteği, sizin onun sığınacağı en güvenli yer olmanız, bu kötü bir durum değil kesinlikle. Zamanı geldiğinde diğer insanlarla da daha fazla etkileşim kurar, acele etmeyin. Bebeğinize kulak verin, diğer insanların ne düşündüğü önemli olmamalı.