uykuseveruykusuzanne Caglaykut ben molfixten önce prima alıyordum. İkisinin boyut farkına bakmıştım molfix daha büyük , prima daha küçük ama. Siz bilirsiniz
funda94 Caglaykut hem aktif bebe hem premium care ikisinin de boyutu aynı Aktif bebeği gündüz kullanıyorum premium’u gece kullanıyorum
pantenkelebek ecrinbebe 5 takınca tasma oluyor yanlardan yukardan 6 büyük ama tasma yapmıyor en azından
defnesmom3 Caglaykut kızım 10 kilo 5 numara kullanıyorum külot bez olarak ideal ama cırtlı bez olarak 6 numaraya geçicem
meselayani Birbahargunu şuanda babymall da indirim var goon 6 numara 100 lü paket 480 tl. Bana çok uygun geldi stokladım. Bilginiz olsun