aleksandralarossa Sapık ve ne yzıkki cok cahil bir kesim var orada.
Benim yok hiç olmadıda fakat 16 yasındaki kuzenimin var bayağıda yüksek takipcisi ve izlenme sayısı 3 gün bizde kaldığı esnada neler gördüm 2 aylık bebeğine çizgi film izlettirenler, dinlenmek uzanmak kahve icmek icin 5 aylık bebeğini tvnin dibine koyup ayaklarını uzatıp takılanlr birbirlerine tv ile destek verip aman yaa bizde tv izledik ne olacak diye yorumlar yaşlı teyzelerin dansları, amcaların abaza yorumları o 3 günde gördüklerim yettide arttı.
Bebeğinizi sakın ama sakın paylasmayın ergen cocuklar ekran alıp profil yapıyo bebekleri onuda yorumlarda görmüştüm abla foto nasıl falan yazmışlar.
Acayip aşağılyıcı yorumlar var, tabi normal yorumlarda var ve inanılmaz vakit alıyor oraya içerik üretmek, video editlemek falan.
Her şeyi göz önüne alıp ona göre hareket edersiniz