Kızlar (kötü kalp kıran insanlarla muhattap olmak istemiyorum öncelikle😁)
Hani yazın insta kapandı ya o ara ben sıkılıp tiktok açtım. Hatta o ara yırtdışında tatildeydik eşim ben oğlum. Anı kalsın videoları çektik. İnsta yok diye bölüm bölüm alıp reelsler yaptım tiktoka yükledim. O ara 1 hafta kdar paylasım yaptım ve bilgim gerçekten sıfır. Asla anlamam. Ama videolar oldukça izlenmş ve bnm 10k takipçim olmus😁 ben bunu bile bilmiyodm insta açılınca bakmadım çünkü. Şimdi sorum şu ben bunu ilerletsem mi ki üstüne düşsem mi sizce. Deli saçmasımı. Ay yok yere başıma iş alıp ikilemde kaldım. Siz olsanız napardınız