Ocakannesi5341 Benim bebeğimde de var. 28 günlük 2-3 haftadır var uyuyunca geçiyor bembeyaz oluyor cildi uyanınca ağlayıp kızarımca tekrar açığa çıkıyorlar. 🤷🏻♀️🤭
EmirhanAnnesi Ocakannesi5341 Aynn uyuyunca geciyo seviniyorum bitti diye 😀 bugünde internetten baktım bebek egzamasindan suphelendim iyice. Cildi sertleşti ve saçlarında da çıkmaya başladı pul pul gibi oldu sanki
iyikianneyim61 EmirhanAnnesi benim kızımdada oyle olmustu ilk haftalarda doktor gecer dedi gecmedi aile hekimim ise sampuanini degis dedi degistim o iyi geldi gitmeye basladi bende bepantol aldim onu surmeye başladım baya etkisini gördüm suan eski halinden daha iyi diyebilirim
EmirhanAnnesi iyikianneyim61 uni baby kullanıyorum bende sampuandandir diye dusundum dalin kullandım yine aynı
iyikianneyim61 EmirhanAnnesi bnde uniden daline geçtim iyi geldi bide krem kullandım sizde krem alin derim cok kotuydu kızımın sureti simdi daha iyi
EmirhanAnnesi iyikianneyim61 bi kaç kere kullandım fayda görmedim gibi geldi dakinden ama uzun süre kullanmadım bi hafta faln kullaniyim olmadi dalini . Smdi vücudunu şampuanla yıkıyorum kafasına şampuan sürmüyorum belki bi farklılık görürüm
smaktroll biz dede var doktora gösterdgimde alerji dedi önceden sadece alnında vardı sonra tüm yüzünü sardı şimdi verdigi kremi kulanıyorum geçmeye başladı 1 ay 24 günlügüz
EmirhanAnnesi smaktroll alnında vardı bizdede sonra yanaklarına saçlarına akşam baktim kulak memesinde bile çıkmış. Vücuduna yayilıyo gibi bende alerjiden şüpheleniyorum
Ruzgarsmomm EmirhanAnnesi benim bebegımdede var 26 gunluk 2 haftafır falan var hemde baya içinde irinler var napcağımı bilemedim doktoru sütten oldugunu söyledi normal dedi
EmirhanAnnesi Ruzgarsmomm ben sağlık odağındaki hemşireye gösterdim öpülmekten olmuş dedi sakallı biri mı öpüyo dedi . Eşim öpüyo genelde ama arttı sivilceleri. Inşallah sizinki de artmaz düzelir. Annenin sütü yağlı oluyomuş ondan çıkar diyo kimileri de
smaktroll EmirhanAnnesi bizde sadece yüzünde ve kafasında var doktor bize alerji dedi krem verdi o çok iyi geldi
smaktroll EmirhanAnnesi benimkş baya arttı canım hatta hastnye götrdüm doktro alerji olablr dedi siz takip edin dedi ne yerseniz o sivilceler azıyorda yemeyn dedi ama böyle krem verdi o kremden sonra yüzü düzeldi bu defa kafasna sıçramış oradada çıkmaya başladı ne yapacgmı şaşırmış durumdaykm
Semanuryvz EmirhanAnnesi bizimde bir haftadır var 2,5 aylık kizim. Ağız çevresinde sanki git gide artıyor gibi 🤦🏻♀️ elini çok emmeye çalışıyor salyasi akıyor o yapar dediler ama sanki sertleşmeye başladı gibi biz de kontrole gidince sorucaz bakalım nedenmis 😓