bizdejantikizlardik
Benim de 2 cm açılmam vardı ve nişan dediğimiz şey gelmişti bir gün önce rutin kontrol idi ve 39+5 idi yani vakti dedi doktor seni göndermem yatircam suyun fazla dedi hiç o zamana kadar öyle bişi duymamıştım yoktu sorun sonra tüm sancılar gitti,2 gün bekledim cuma gittim yok cumartesi yok gece 12 de uyurken bir anda suyum geldi hemen doğacak sandım ertesi gün 13.38 de doğdu bizimm kız nazlı çıktı ☺️