almada geçiyor evet ben çok ümitsizdim doktorumuz bir yaşında genelde çoğu alerjinin geçici olduğunu nadiren biraz daha uzadığını söylemişti, sizin döküntü belki süt alerjisi bile değildir; olsa bile geçicidir emin olun sadece bir süreç geçmesini beklemek zor ama geçiyor