2 ay 10 günlük bebeğim var meme içerken aşırı gaz giriyor sancıdan içemiyor normalde bişey yok memeye gelince cığlık kıyamet bu yüzden beslenemiyor kilo alamıyor önce meme reddi diye düşündüm ama bazen güzel içiyor genelde aglıyor zorla içemiyor ne yapmam lazım bu gaz mıdır alerjımıdır yoksa meme reddimidir gaz damlası kullansam fayda edermi önerebilceğiniz damla varmı