Merhaba bu halde hastaneye gitmeyin lütfen, ambulans çağırın. Aynı durumu bende yaşamıştım doğum değilmiş benimki covid döneminde covid olmuştum onun ağrısıymış. Siz ambulansı çağırın hemen evinizde kontrol etsinler. Yada bir komşunuzu çağırın eve gelsin ambulans da gelsin giderseniz çocuğu komşunuza bırakır gidersiniz ambulans ile hastaneye. Umarım erken doğum değildir geçmiş olsun