34 haftalığım dünden beri uyuyamadım çok kötüyüm afedersinix özür diliyorum kızlar dün şiddetle kustum sabahta ishal olmuşum ama karnımda 2 dkda bir düzenli sancı giriyor ve aşırı dayanılmaz elimi karnıma koyduğumda aşırı sert ve her zmn hareketli olsn kızım bugun çok durgun hiç hareketli değil kimsem fr yok oğlumu bırakıp hastaneye gideyim eşimi aradım 12 de gelirim dedi acaba ishal sancısı mı yokda doğum sancısı mı ve ilk defa ishal oldum sabahtan beri ağlıyorum ağrıdan