Annemler yapıyor şuan iki katlı, alt katı kendilerine üst katı da biz kızlarına 1 er oda şeklinde. Yani maaliyetten daha fazla heralde ustalar alıyor diyebilirim. Geçen sene 60-80 arası sıva malzemesi aldı babam, işçi sadece işçiliğe 300 bin istedi. Dün boya aldılar evin içi için 10-15 tuttu, usta 20 bin işçilik istedi. Gibi gibi. Babam demiri falan hep erkenden almıştı çünkü en çok onlara zam geliyor diye. Temeli, sıvası, boyadı, kapı, pencere, yerden ısıtması derken bence 5-6 milyonu bulur bitişi. Müstakil dediğiniz için.