-Ozge-
Ben yalan söylediğini düşünmüyorum.
7 aylık bebek gayet 3,5 kelime kullanabilir.
Ama posttaki annemiz bebek kelime kullanmadığı için endişelenmiş.
Kaç kelimesi olduğunu söylemen normal , tavsiyelerin de çok güzel.
Sadece bu kadar ilgili bir annenin bir bebeğin normal şartlarda kaç kelime söylemesi gerektiğüni bilmesini beklerim.
Her iki şartta da yani o aylarda bu kelimeleri kullandığında dil gelişiminin güzel ilerleyeceğini anlamışsındır.
Cümleye normalde yaşına kadar 1,2 kelime beklenir.Endişelenmeye gerek yok benim bebeğim erken başladı şunları yaptım diyerek devam etseydin böyle tepki almazdın♥️