handanu Benimki 7 aylıkken dede,mama,anne memi,gitti,yok gibi kelimeleri söylüyordu ama her bebek farklıdır ben nasıl bir yol izlediğimi anlatayım sizede fikir olsun.
Doğduğu andan itibaren hep karşımda büyük insan varmış gibi örneğin tuvalete bile gitsem şimdi tuvalete gidiyorum hemen geleceğim diyerek gidiyordum o doğmadan önceki hayatımızı anlatıyordum veya dışarı çıkınca hep otobüsü kuşu kediyi komşuyu herseyi anlatıyordum eşim dalga geçiyordu sanki anlıyor cocuk diyordu ama ben yinede devam ediyordum Bak bu evimize yakın olan market,marketin önündeki kedi acıkmış olmalı,keşke kuşlara yem getirseydik,bak otobüs yolcuları götürüyor,amca ekmek almış evine gidiyor gibi gibi bir sürü şey söylüyordum ayrıca evde tekerleme,şarkı,dua sürekli söylüyordum şuan 3 yaşında maşallah çok anlaşılır ve akıcı konuşuyor hiç çevremiz yok arkadaşı olmadığı için ben bu kadar yoğun bir çaba sarfettim