sdsd Mom10 peki almadıgı durumda ne yaptınız?sağıp mı verdınız sütü, bizimde öylr sadece uykudan ılk uyandıgında emerse emıyor, yada gece, kendıne geldıgınde anında bırakıyor baslıyor krız
Mom10 sdsd Benim kızım yoğun bakımda kalmıştı ilk doğduğundan beridir mama ve anne sütü alıyor emmediği zamanlarda mama ve sütü sağıp veriyordum ilk uyandığı anlarda da hemen emziriyordum ama hiç ısrar etmedim almadığında zorlamadım hemen kaldırdım öptüm.Bir gün sabah uyandık memeyi geri alıyor çok mutlu oldum sizde pes etmeyin gerekirse sağarak verin.
Merveymn Aysekmsal bugün sabahtan saat 4e kadar aç kaldı gösteriyorum emdirmek istiyorum hep kafayı çevirdi bende hiç zorlamadım ağlayarak uyudu ağlayarak uyandı emmek istemedi sağmadım inat yaptım sonra 4te Bi emmeye başladı daha emiyor gösteryorm hemen açıyor ağzını. Aç bırakın ben öyle yaptım Vala
Fne Mervan3312 yavaş yavaş oldu son iki haftadır emzirmek için iyice uykusunun gelmesini bekledim uyumadan hemen önce verince çok güzel emiyor arkasından uyuyor. uyandığındada uykulu olduğu için hemen o an veriyorum emiyor. bu şekilde alıştırdım çok şükür bitti sayılır sorunumuz. artık istediğinde emiyor reddetmiyor
sdsd Mom10 bende öyle yapıyorum, uyanınca önce emzırmeyı denıyorum kendıne gelınce bırakıyor sonra sütü sağıp verıyorum,gecede her uyanmasında emzırmeyı denıyorum, inşallahh gecıcı bir sürectir
Mom10 sdsd Kaç aylık bebeğiniz ? Bizim 3.ayda başladı meme reddi 4.ayda kesinlikle hiç almamaya başladı ama atlattık üzülmeyin geçici bir dönem olduğunu düşünün.
sdsd Mom10 bizimde 3aylık başladı,4.aya giriyoruz hala devam edıyor ,uykudan uyanma zamanını kolluyorum, uykuya gecmedende sağarak verıyorum, inşallahh cabucak atlatırız bizde, sizin kac aylık sımdı, ne kadar zman sürdü,
Isil26 Merveymn 2 havlun olsun biri ile hemen ilk nemini al digeri ile sar utunuze battaniye alin hic usumez senin sicakliginla isinr etrafini da sararsin
Merveymn Isil26 dün akşam üstünden beri emiyor canım dün kalktı emmek istemedi bende sağmadım madem emmiyorsun sağmakta yok dedim hep teklif ettim istemedi sonra akşam üzeri çok acıktı Bi saldırdı memeye çok şükür düzeldi galiba bugün de emdi 🧿👶🏼💙
temmuzannesi_94 Merveymn ben 2,5 aylıkken yaşadım. Benim bebeğim de çok düşkündü birden huy değiştirdi. Çok zorlanmış üzülmüştüm.uyku aralarında emziriyordum bir de nadir de olsa kolik müziği ya da bebek şarkıları eşliğinde tutuyordu. Hiç biberon vermedim. Pes de etmedim . Yaklaşık iki ay sonra atlattık bu durumu diyebilirim. Önerim bırakmayın, düzelecek 😉
Merveymn temmuzannesi_94 dün aç bıraktım sağmadım emmedi emmedi dayanamadı akşam üzeri çok acıktı Bi saldırdı memeye çok şükür düzeldi galiba bugün de emdi 🧿👶🏼💙
Mervan3312 temmuzannesi_94 benimde 2 ay 7 gunlukkenn.basladi ama asidan sonra ooldu suan 4 aylik olacaz hala devam edyo ama pes ettim gibi cunku 2 aydir kilo almams hic biberonla veryorm onuda almyo dogru duzgnnn
Mom10 Mervan3312 İlk doğduğunda şırınga kullandım sonra biberona geçtik ama onu kestim alıştırma bardağı kullanıyorum artık.
Kerim Mervan3312 kesinlikle katılıyom bnmkide aşıdan sonra öyle ol ne oduysa artık çünkü masallah çok guzel emiyordu😬
Birkucukumut Merveymn hatirlamak bile istemiyorum cik cok berbat bi zmndi of birde basimda kaynanam vardi bebegim emmio ac oldugu icin durmuyo kaynanm surekli emzir diyo kendi ailem vakitli ver cocugu heder edecen diyo kafayi yiyecektim az daha bebegim sag gogusumu hic emmiodu sagip verdim solu biraz aliyodu onuda zorla verirdim azgina bazan onuda sagardim sagdikalrimi da icmezdi bazan simdi sag gogusumu solu veriyomus gibi veriyorum emiyor degisik pozisyon denicen uyumaya yakinken uyanacakken vericen agzina gogusunu ozmn emicek kucakta gezerken emziricen ters emziricen hoplatcan ben uc aylik bebegi bebegim ayaktayken emzirdim sag gogusumu dik tutum bacaklarimla kistirdim verdim yatarak emzirmeyi dene ben bizm yataga yatirirdim bazan yan bazan ustten verirdum ne gunlerdi bazna zipliyirdum yeterki emsin die bazan pispisliuyordum
Merveymn Birkucukumut bende çözümü aç bırakarak buldum canım dün teklif ettim istemedi sonra akşam üzeri çok acıktı Bi saldırdı memeye çok şükür düzeldi galiba bugün de emdi 🧿👶🏼💙
Birkucukumut Merveymn evet saatli vermek ise yariyo benim bebegim bugun hic bisey yemedi azicik azicik emio ki agzina damla bile gitmiodur
Kerim Mervan3312 canm vala anlamaktan zıyade artık en azından uykuluyken veya hemen uyandığında güzel emiyo yani bnmki halada öyle çok istekli dgl içsinde bırakmasınlar tam en azından. 🙏🏻☺️