Ben kendi yaptığımı yazayım fikir olsun. Emme aralığını uzattım biraz iyice acıkması için, kendimi telkin ettim bunu aşacağımıza inandım panik halinden kurtuldum. Kesinlikle mama biberon vermedim. Emzik alıyordu onu da çok zorda kalmadıkça vermemeye gayret gösterdim. Bu şekilde geçti bizim.