ElifciginAnnesi daha dün konuşmuştuk eşimle herkes diyor ya büyüdükçe dertleri çoğalıyor insanı daha çok yoruyor diye. Valla öyle değil şimdi 9 aylığız o kadar rahat ki gece 2 kere falan uyanır uyur gündüz iki uyku yine mis. İster otur kahveni iç ister temizliğini yap. Ben 3-4 aylıkken bir kere akşama kadar ağzıma bir lokma koymamıştım krize girmişti resmen ama büyüdükçe onun ne istediğini anlıyosun eskisi gibi ağladığında panik yapmıyosun çünkü ihtiyacının ne olduğunu biliyosun gideriyorsun ve hemen susuyor. Ya da bi oyuncak veriyorsun onunla oynuyor sabret bacım 6 aydan sonra herşey inan bana daha kolay. He şöyle bişey de var fiş çıkarma dönemleri ve hastalık dönemlerinde ağzına ediyor orası ayrı😂