Kitsu Irmmylmzzz2906 hiç yalan söyleyemiycem fırsat buldukça içiyorum eskiden günlük 1 bucuk paket içerdim şimdi bebiş uyudukça çay kahveyle yarım paket kadar oluyor
yasmet Irmmylmzzz2906 14-15 senedir sigara içiyordum hamile olduğumu öğrendiğim an bıraktım hamileliğimde hiç içmedim. Bebeğim 31 günlük hala hiç içmedim kendime zarar verebilirim ama o çok küçük benim keyfimin zararını o çekemez o yüzden olabildiğince dikkat ediyoruz eşim de ellerini yıkamadan üzerini değiştirmeden kucağına almaz. Herkesin iradesi farklıdır yargılamak eleştirmek haddim değil ben kendimi bu şekilde telkin ettim.
mathilda0 pamukhayat hayır herhangi bir aroması yok. Ben kızartılmış ekmek kokusuna benzitiyorum :D türkiyede maalesef satışı yasak ben yurtdışından almıştım tütünleride İstanbul’dan sipariş veriyorum
zeynepinciii Irmmylmzzz2906 Merhabalar hamilelik öncesi kesin bırakacağım diyen ben bırakamadım aksine stres yaptıkça daha fazla içmeye başladım. Akışına bırakmak bana iyi geldi en azından azalttım. Rabbim bebişimi benden daha çok seviyor çok şükür sapasağlam kucağıma aldım. Şu an emziriyorum herhangi bir problem yaşamadım( bebeğimle tek ilgilendiğim için gün içinde zaten pek aklıma gelmiyor içmek) Kesinlikle öneri değildir benimkisi. Hiç sigara kullanmayan birisinin de bebeği sağlıklı doğmayabilir risk her zaman vardır. Kaldı ki içtiğimiz su da bile kimyasal içerikler oldukça fazla. Naçizane tavsiyem içiyorum bebeğimi zehirliyorum kafasından kurtul. Stresi azalt. Tüm hamilelere sağlıklı doğumlar diliyorum.
aslikeremm0 Bebekka34 bende çok istedim de temininde sıkıntı yaşarm diye girismedim o işe. Kucuk 1 paketmi 180
[silindi] Genelde yarım paket içiyorum keşke daha az olsa ama evde o kadar bunaldım ki bari balkona çıkayım diye diye her fırsatta içer oldum. Hamileyken ne güzel tiksinmiştim kv yüzünden strese girip tekrar başladım aptal kadın her türlü zarar.