jdjdjf bebisilay şu an destekle ayakta dikiliyor 7 aylık bebeğim oturuyor emekliyor . Bu ay kullanıyoruz çok seviyor evde biz gezdiriyoruz çok hoşuna gidiyor çekmecelere yaklaşınca kollarını uzatıyor karıştırıyor sonra devam 😀
jdjdjf suheyla92 bizim kız yürüme arkadaşını yürüme amaçlı kullanmıyor valla üzerindeki oyuncaklarla oynamak için kullanıyor 🤣 evde biz gezdiriyoruz koltuk altından tutarak 😀