Benm kızda 10 aylık cok geç tepki verdi ek gıdaya nerdeyse7,5 aylıkken agzını açmaya basladı öncesinde açmıyordu dil dışardaydı simdi acıyır ama sevdiği aeyleri yemek istiyor genelde meyve püreli muhallabei yiyor sabahları peynir zeytn yumurta hep reddediyor salatık kemirirse kemirir pnakek yapıyorum onu da cok buyuk koparıyor yutamıyor öğürüyo korkuyorum corbaları akşam zorla dikkat çekecek bsyler bulup vermeye calısıyorum tatlı seyleri ayırt ediyor allahtan yedi mi
Pütürlü parçalı yiyor ama cok emmeci emmek isitypr geneldr bir de bizim daha 1 dişimiz cıktı başka yok o da yapabilir mi
Acaba