dml26 9 aylık.aynı konudan dert yamarak post açtım.7 aylık olana kadar çok iyi yerdi.hatta kilosu da baya fazlaydı.herkes az yedir çok kilolu diyordu.ne olduysa yemiyor.bugğn sadece yoğurt yedirebildim o kadar.zorlasam olmuyor,zorlamasam hiç bişey yemiyor şaştım kaldım ben de