egee_momm Merhaba ben de 8 haftalık hamileyken kalbinin durması nedeniyle kürtaj oldum. Kalbi atmıyo dedikleri günkü o halimi hatırlamak bile istemiyorum çok zor olmuştu. Kürtajdan 4 ay sonra tekrar hamile kaldığımı öğrendim şuan kızım 16 aylık oldu çok şükür. İnsan unutmuyo ama bir şekilde toparlanıyosun toparlanmak zorunda oluyosun. Rabbim sizede sabırlar versin. Umarım hayırlı zamanda hayırlı ve sağlıklı bir şekilde bir hamilelik geçirir bebeğinizi kucağınıza alırsınız:)