@birerkekbirkizannesii ‘nin yazdıkları üzerine bişey yazmak istemedim, başınız sağolsun Allah rahmet eylesin, yavrunuza uzun ömürler versin inşallah 🙏🏻
Kendi deneyimimi söyleyip rahatlatmak için yazdım. Ben de 6 hafta 5 günlükken kaybetmiştim. Doktorum 2 adet görmeyi beklememi tavsiye etmişti. İlk adetinde rahim iyice temizlenir kendine gelir, ikincide de düzene girmeye başladığını görürüz sonra korunmayı bırakabilirsin demişti. Ben de öyle yaptım, korunmayı bıraktıktan 3 ay sonra kimyasal gebelik geçirdim, 2 ay sonrasında da hamile kaldım ve çok şükür sağlıkla kucağıma aldım. Allah sizlere de en hayırlı zamanda sağlıkla nasip etsin inşallah. Bedeninize izin verin toparlansın ama nolur acınızı yaşayın ve bunu geleceğe taşımayın ki olacak güzelliklere engel olmasın 🙏🏻