Benim kızım da 19 aylık aynı sorunlar bizde de var emzik doğduğundan beri hiç kullanmadı memeyi de 14 aylıkken kestim annemin desteği ile çok zor Allah yardımcımız olsun geceleri bizden ayrı uyuyor aynı pda içerisinde sürekli su için uyanıyor ve bir daha doğru düzgün uyumuyor gündüzleri de hiç düzgün uyuyan bir bebek değildi zaten daha da körü olsu bide bunun 2 yaş sendromu var