Merhabalar
Oğlum 1 hafta sonra 18 aylık olacak. 3-4 gündür gece uykusu terörü başladi. Gece 20 kere ağlayarak uyanıyor. Paramparça uyuyor. Gündüz uykusunu 45 dakika zor yapıyor ondada 10 dakikada bir uyanıyor. İştahı baya azaldı. Doğduğundan beri hiç bu kadar iştahsız olmamıştı. İstediği birşey olmayınca vuruyor kendini yerlere atıp ağlıyor. Ve susmuyor. Şaşırıp kalıyorum bu benim çocuğum mu diye çünkü normalde bunların tam tersi bir bebek. Bütün tavsiye ve önerilerinize açığım. Teşekkür ederim 🌸