Feyzosumunannesi denizalismom Google amcaya soruyorum yükselen hesaplama diye her defasında farklı yükselen çıkarıyor bana , üzüyor beni 😀😀
tubanurrrr papatyagibi eşim aslan kızım oglak sen düşün beni evde 😂 lutuf diyelim iyi düşünelim iyi olsun
ellerimt0mbikt0mbik denizalismom Oğlum aslan ,çevremde hiç yok , iyiyken mükemmel bir çocuk,kötüyken de öyle beter.. Nasıl bir yetişkin olacağını çok merak ediyorum.Birkaç karakteristik özellik söyler misiniz ?🫣
denizalismom ellerimt0mbikt0mbik ee siz özetlemişsiniz zaten 🤣 herşey mükemmel olsun istiyor. Kendi söylediği şeyin dışında bişey olunca bozulur 😂 çok vicdanlı merhametli ve iyi niyetli aynı zamanda 🥰
ZeydsMom denizalismom oglak burcuyum yukselenim yay. İkisinden de var ama oglan inadi daha agir basiyor 😁
haniball denizalismom burcum yengeç yükselenim yay iki burcuda ayrı ayrı yaşarım bazen duygusal melankolik bir durumdayken gezme söz konusu olunca cantam hazirdir goz yasimi siler kosa kosa giderim 🫠 esim ve bebeğim oğlak burcu esimle anlasirim dengeliyoruz bence birbirimizi
Zehra112 Kızim aslan burcu yükseleni basak cok merak ediyo ve bi taraftanda korkuyorum ortaya ne cikicak 😂ben ikizler cogu özelligini tasiyorum