keremefesmom anne232 b anne232 ben olurum :( bugün diyete başladım artık bebeğim 7 aylık olucak ben kilo vereceğime daha da aldım :(
dyaman anne232 ben varım .Diyet üzerine açılan kaçıncı post bi türlü olmuyor 😂 Ramazan Bayram derken hoopp yaz gelecek .Ağlayarak Nutella yiyeceğim diye çok korkuyorum
anne232 İlk diyete başladığım da aşırı hevesliydim çok güzel tatifler yapıyordum hamur işi hiç tuketmiyordum
Knur anne232 bende evlenmeden önce tam olarak yiyip yiyip kilo alamayan kilo almak için doktor doktor gezen biri olarak şuan doğumdan kalan kilolarimi vermek için can atıyorum 🥹 45 kilo ile evlenip şuan 74 kilo olan ben 😥
elanur798_ anne232 sabah yersem öglen yemiyorum ve evde hep koşturuyorum canım istemiyor yemek zayıfladım baya
58vildan Önemli olan sağlıklı beslenmeyi öğrenip rutin oluşturmak. Bence bu kadar zorlanıyosanız bi diyetisyen desteği alın derim 😏