kuzeyinannesi06 birkadinbiranne testte bozuk olabiliyor bir kan verin bence emin olmak adına varsada gözünüz aydın şimdiden
birkadinbiranne kuzeyinannesi06 adetim bu kadar gecikmeseydi bende testte bozukluk olabilir derdim ama düşük ihtimal:(
defnesmom3 birkadinbiranne bence hiç moralinizi bozmayın bende 3 4 yaş olsun istiyorum arada ama hamile olduğumu öğrensem çok mutlu olurdum