Bebeğim 14 aylık ben daha geçen ay regl olmuştum ve bu ay olmadım, hiç ihtimal vermiyordum ama bugün test yaptım 2 çizgi çıktı , hâla şoktayım bebeğime haksızlık yapmışım gibi hissediyorum. 2. Çocuğu istiyordum ama 3 sene sonra falan.. çok karışık duygulardayım biraz moral verin nolur